Online Marketing Tornado Review

Leestijd: 14 minuten

Ben je ondernemer en ben je op zoek naar een manier om meer bezoekers, verkopen en naamsbekendheid uit je website te halen? Ben je van plan om binnenkort voor jezelf te beginnen? Of ben je een student die online marketing studeert? Dan kun je niet om de Online Marketing Tornado heen. Dat is een boek dat je gelezen moet hebben als je in online marketing geïnteresseerd bent.

Het boek biedt je allerlei handvaten, praktische tips en handige informatie dat je direct in de praktijk tot uiting kunt brengen. Dit boek is samen te vatten als een complete handleiding voor het creëren van je eigen bezoekersmagneet en een geautomatiseerde marketingmachine. Ik heb het zelf mogen ondervinden en daarom vertel ik je graag dat je dit boek écht aan je verzameling moet toevoegen.

Wil jij direct aan de slag? Koop dan het boek de Online Marketing Tornado via de gele knop. Het mooie is dat je op dit moment geen verzendkosten betaald als je hem vandaag nog besteld! Ben je nog niet helemaal overtuigd en wil je meer over dit boek te weten komen? Lees dan deze Online Marketing Tornado review door. Ik vertel je graag meer over mijn resultaten en ervaringen die ik naar aanleiding van dit boek voor mezelf waargemaakt heb.

Wat is de Online Marketing Tornado?

Het boek de Online Marketing Tornado is een bestseller en daarom best bekend in Nederland. Is dit de eerste keer dat je erover leest? Geen probleem, ik leg je in deze review uit wat je van het boek kunt verwachten.

De Online Marketing Tornado is een complete handleiding voor het opzetten van een converterende website, webshop, community of membership. Het boek is vooral interessant voor online marketeers en zelfstandig ondernemers. Wil je meer resultaat uit je bedrijf halen? Dan is dit boek precies waar je naar op zoek bent. De schrijvers Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren delen er namelijk al hun waardevolle tips en tricks in.

Het internet biedt je de grootste kansen op zakelijk gebied, het enige dat jij nodig hebt, is een leidraad zodat je kansen leert herkennen en grijpen. Als ondernemer zijnde kan het lastig zijn om de laatste technieken, tooltjes en apps op je eigen bedrijf toe te passen. De ene techniek werkt beter dan de ander en je ziet door de bomen het bos niet meer.

online marketing tornado

Complete handleiding

De Online Marketing Tornado is er om je wegwijs te maken in de wereld van online marketing. Tonny en Martijn hebben 10 jaar lang met vallen en opstaan geleerd welke technieken het beste werken. Deze tips en tricks hebben zij in hun boek de Online Marketing Tornado gebundeld.

Doordat beide heren er zoveel tijd in gestoken hebben en zij zelf het wandelende resultaat zijn van hun eigen boek, durven zij dit met trots een blauwdruk te noemen voor het opzetten van een goedlopend, converterend en succesvol online bedrijf. Het doel van dit boek is om je te helpen om meer bezoekers naar je bedrijf te leiden, waarna je er een automatische business van kunt maken.

Het boek is makkelijk en leuk geschreven, waardoor je er met grote snelheid doorheen vliegt. Hoewel er technische zaken worden uitgelegd, is het goed te volgen en kun je tips en tricks meteen in de praktijk brengen. Zo zie je meteen resultaat in je eigen business. Het boek telt 352 pagina’s en is met zorg en enthousiasme geschreven door Tonny en Martijn. Het boek puilt uit van de waardevolle informatie en alles wat je leest is meteen toe te passen op je eigen bedrijf!

Wie zijn de schrijvers van de Online Marketing Tornado?

Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren
Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren

De Online Marketing Tornado is geschreven door Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren. Beide heren zijn eigenaar van de Internet Marketing Uni, ook wel bekend onder de afkorting IMU. Dit bedrijf is in 2010 opgericht door Tonny, waarna Martijn zich vanuit de positie van medewerker heeft opgewerkt tot mede-eigenaar. De IMU is opgericht om ondernemers te helpen om online te groeien met hun bedrijf.

De IMU is zelf enorm gegroeid en heeft het team flink uitgebreid, waardoor er nu nog meer ondernemers en online marketeers geholpen kunnen worden bij het laten groeien van hun businesses.

Op de blog van de IMU kun je al veel informatie teruglezen over hoe jij je bedrijf online kunt laten groeien. Naast de blogs, worden er ook E-books, online cursussen, video’s, podcasts en live-evenementen mogelijk gemaakt door het team. Naast al deze informatieve producten, kun je ook softwaretools bij de IMU afnemen. Je kunt uit drie verschillende pakketten kiezen om jouw onderneming een vliegende online start te geven.

Kies voor het Phoenix website systeem als je een goedlopende website wil bouwen. Huddle helpt je om een online leeromgeving en community op te bouwen. Plug andPay is betaalsoftware, dat ervoor zorgt dat er meer mensen over de streep worden getrokken om je online product of dienst te kopen.

De softwareproducten in combinatie met alle tips en tricks uit de Online Marketing Tornado, zorgen voor bizar goede resultaten. Wanneer je alles uit je bedrijf wil halen, kun je overwegen om ook een combinatie van producten, boeken en informatie van de IMU tot je te nemen.

Tip: Klik hier voor gratis boeken van IMU

Voor welke doelgroep is de Online Marketing Tornado het meest geschikt?

Als je aan mij vraagt voor welke doelgroep de Online Marketing Tornado het meest geschikt is, zeg ik: voor iedereen! Het boek gaat over online marketing en is voor iedereen interessant die zich hierin wil verdiepen. Het boek is geschikt voor ondernemers, online marketeers, studenten die een studie in deze richting volgen, mensen die online marketing als hun hobby zien en meer willen doen met hun droom om websites te bouwen en converterend te maken. Kortom, iedereen die meer wil leren over online marketing, gaat veel aan de Online Marketing Tornado hebben.

Wanneer je naar de motivatie van Tonny en Martijn kijkt voor het schrijven van dit boek, zal je snel denken dat het boek vooral voor (online)ondernemers geschikt is. Het boek leert je uiteindelijk namelijk om meer uit het internet te halen met een website, waarop je bijvoorbeeld een product of dienst verkoopt. Het boek past bij een brede doelgroep en dat is dan meteen het succes!

Zelfs wanneer je nog geen eigen bedrijf hebt, maar je wel met de gedachte speelt, is dit boek een must read. Het boek laat je stap voor stap zien hoe je een succesvolle website, webshop, community of membership-pagina kunt bouwen. Zodra je de tips en tricks uit dit boek in de praktijk brengt, zal je direct resultaat merken.

De online marketing tornado

Bekijk de aanbieding voor het boek Online Marketing Tornado

Wat kun je van de Online Marketing Tornado verwachten?

Het is logisch dat je voor je aankoop alvast wil weten waar de Online Marketing Tornado over gaat. Op die manier kun je inschatten of het boek iets voor je is en of je er waardevolle informatie uit kunt halen. Hoewel ik bladzijdes vol kan schrijven over wat er in dit boek beschreven staat, wil ik je graag een klein kijkje in de verschillende hoofdstukken geven. De grote lijnen kunnen je vast genoeg vertellen en nieuwsgierig maken naar wat er nog meer in het boek terug te lezen is.

Het is goed om te weten dat het boek uit 6 verschillende hoofdstukken bestaat. De zes hoofdstukken weerspiegelen de zes grote thema’s uit het boek en zijn weer onderverdeeld in subkoppen. Op die manier is de informatie goed door te lezen, kun je makkelijk dingen terugvinden die je nog eens wil lezen en wordt ervoor gezorgd dat de informatie die je krijgt behapbaar wordt.

Het boek is in chronologische volgorde geschreven, waardoor het makkelijk te begrijpen is en je goed in de verhaallijn komt. Je hebt eigenlijk een heel handig en compleet stappenplan voor je eigen bedrijf in handen als je dit boek koopt. Het boek is uitgebreid, maar het leest heel makkelijk weg, waardoor je er niet te lang over doet voor je het boek uit hebt.

De bezoekersmagneet

Hoofdstuk 1 uit de Online Marketing Tornado heet ‘De Bezoekersmagneet’ en leert je meer over het trekken van online bezoekers naar je bedrijf. Zonder voldoende bezoekers op je online platform, loop je verkopen en dus inkomsten mis. Als je dit onder de knie krijgt, kun je een succes van je bedrijf maken! In dit hoofdstuk lees je op welke manier je meer bezoekers kunt trekken, op welke manieren je hiervoor kunt zorgen en wat je eraan kunt doen om hoger in Google zoekresultaten te eindigen. Wanneer je hoog in Google terug te vinden bent, kun je automatisch meer bezoekers op je online platform verwachten.

Dit hoofdstuk is een belangrijke basis en daarmee erg waardevol. Als je dit stukje onder de knie krijgt, kun je een sterke online strategie voor je bedrijf in elkaar steken. Laat Google en andere tools voor je werken, in plaats van tegen je werken of dat je ze per ongeluk links laat liggen omdat je bepaalde kennis mist. Bekende online ondernemers als Jia Ruan, Joshua Kaats en Youri Meuleman lieten na het lezen van dit hoofdstuk weten nieuwe kennis opgedaan te hebben. Dit zegt heel wat over de tips en tricks die direct al in hoofdstuk 1 met de lezer gedeeld worden.

De rode loper

Hoofdstuk 2 heet ‘De Rode Loper’ en is eigenlijk een logisch vervolg op hoofdstuk 1. In dit hoofdstuk leer je namelijk hoe je de bezoekers die je bij stap 1 verzamelt, kunt behouden en kunt overhalen om lang genoeg op je online platform te blijven hangen. Hoewel je misschien zou denken dat meer bezoekers voor meer inkomsten zorgt, is dat niet helemaal waar.

De rode loper helpt je om de juiste doelgroep aan te trekken, die daadwerkelijk geïnteresseerd is in je product of dienst. De juiste doelgroep kun je namelijk veel makkelijker en sneller omzetten naar betalende klanten.

Wanneer je jouw doelgroep naar je website weet te trekken, zal dit wonderen verrichten op je conversiepercentage. Het is belangrijk om je doelgroep te bepalen, zodat je weet op welke manier je ze kan bereiken. Dit hoofdstuk biedt je tips en tricks om dit voor elkaar te krijgen.

De ultieme checkout

In hoofdstuk 3 leer je op welke manier je de ultieme checkout bouwt op je landings- en betaalpagina’s. De ultieme checkout houdt in dat je ervoor zorgt dat personen die helemaal tot je betaalpagina komen, daadwerkelijk binnenhaalt. Het is een kunst om mensen niet op het laatste moment te verliezen. Een bezoeker is pas klant bij je, als de betaling is voltooid.

Dit hoofdstuk leert je op welke manier je de betaalpagina moet inrichten, om bezoekers over te halen om tot een daadwerkelijke aankoop en dus betaling over te gaan. Door dit hoofdstuk te lezen, ga je gegarandeerd geld verdienen.

Affiliate marketing

online marketing tornado boekIn hoofdstuk 4 staat affiliate marketing centraal. Dit is wereldwijd steeds populairder aan het worden en groeit in Nederland ook steeds verder uit tot een veelgebruikte manier van marketing. Een affiliate marketeer is een persoon die bepaalde producten of diensten voor je kan promoten in ruil voor commissies die je aan hen betaald.

Een belangrijk voordeel hieraan voor jou is, dat je de affiliate niet hoeft te betalen, als er via hem of haar geen verkopen binnenstromen. Je betaalt dus pas op het moment dat je product of dienst wordt verkocht via de affiliate link of pagina van de marketeer. Verder bereiken de affiliates vaak een breed publiek, waardoor er meer mensen in aanraking komen met je merk en bedrijf. 

Als je ervoor kiest om affiliates in te schakelen, kun je anderen voor jouw bedrijf aan het werk zetten, zonder dat je ze in dienst hoeft te nemen. Dit hoofdstuk is vooral interessant om door te lezen als je jouw online verkopen wil opschalen.

Memberships

Het vijfde hoofdstuk in de Online Marketing Tornado staat in het teken van memberships, ook wel abonnementen genoemd. Wanneer je veel bezoekers op je online platform krijgt en je hebt uitgevonden op welke manier je de bezoekers omzet in betalende klanten, kun je gaan werken aan een strategie om vaste klanten aan je bedrijf te binden. Dit kun je doen door abonnementen te verkopen.

Een abonnement is maandelijks, per kwartaal, half jaar of jaarlijks te verlengen. Op die manier zorg je het hele jaar door voor inkomsten uit tevreden klanten. Memberships kun je daarnaast erg goed schalen, waardoor je inkomsten uit je bedrijf blijft genereren.

Door voor waardevolle lidmaatschappen te kiezen, zorg je ervoor dat je klanten aan je bedrijf bindt, waardoor je meer betrouwbaarheid in je inkomsten ziet verschijnen. Wanneer je meer verdient, kun je weer meer geld investeren in je bedrijf om je aanbod interessant te houden voor je klanten. Maar wanneer je voor memberships kiest, kun je ervoor zorgen dat je vaste inkomsten uit je bedrijf blijft halen.

Wanneer dit proces loopt en je de eerste memberships binnenhaalt, kun je het hele proces automatiseren, zodat je er zelf amper tijd aan kwijt bent. Het enige dat je hoeft te doen is af en toe controleren of alles op rolletjes loopt.

In dit hoofdstuk leer je meer over de psychologie achter je marketingstrategie. Je leert op welke manier je klanten positief kunt beïnvloeden. Dit hoofdstuk is erg waardevol, omdat jij je doelgroep en klanten er beter door leert kennen. Als jij je klanten niet kent en niet weet wat zij nodig hebben of waar zij naar op zoek zijn, kun je ze ook geen passende memberships verkopen.

Community building

Het laatste hoofdstuk uit de Online Marketing Tornado gaat over community building. Dit hoofdstuk sluit heel goed aan bij het hoofdstuk over memberships. Wanneer je leert hoe je memberships kunt gebruiken om vaste klanten aan je bedrijf te binden, kun je in dit hoofdstuk leren hoe je van deze vaste klanten een actieve community kunt maken.

Een community is voor members erg waardevol aangezien ze daar nog meer extra informatie, zakelijke relaties en misschien wel vriendschappen uit kunnen halen. Wanneer je ervoor zorgt dat er een levendige community aan je merk gekoppeld zit, zullen de members die je hebt hun abonnement niet snel opzeggen. Hierdoor blijf je waarde aan je klanten bieden en blijven zij je hiervoor betalen.

Zonder interessante en betaalbare memberships, kun je niet aan een actieve community bouwen. Het is dus wel fijn om te weten op welke manier je dit het beste kunt aanpakken. Dit alles lees je in dit boek terug!

De online marketing tornado boek

Online Marketing Tornado Review: Wat is mijn ervaring na het lezen van dit boek?

Vraag jij je na het lezen van deze review af of het kopen van dit boek voor jou de moeite waard is? Dan heb ik er een simpel antwoord op; Ja! Dit boek is een goede basis als je beter wil worden in online marketing. Het boek is een handleiding, die je best veel nieuwe inzichten kan geven op het gebied van online marketing. Je kunt de praktische tips en tricks na het lezen meteen toepassen op je eigen bedrijf. Hierdoor kun je terwijl je het boek leest en je steeds verder komt, meteen meewerken in de praktijk, waardoor je ziet dat je resultaten behaald met wat je leert.

Het is niet erg als je technisch gezien niet veel over online marketing weet. Ook de technische informatie wordt in dit boek in makkelijke taal aan je uitgelegd. Dit boek is bedoeld voor iedereen die meer uit zijn of haar online business wil halen. Ongeacht of je wel of geen achtergrond hebt in online marketing. Het is geen marketingtruc van de IMU zelf om meer naamsbekendheid op te bouwen. Het boek is echt geschreven om de lezers te helpen, te informeren en nieuwe inzichten te geven. De informatie is makkelijk te begrijpen, waardevol en direct toe te passen in de praktijk.

Online Marketing Tornado Review: Wat is de mening van anderen over het boek?

Online kun je reviews van een aantal bekende en onbekende ondernemers terugvinden. Zij zijn positief, lovend en delen de bizarre resultaten die zij door het lezen van dit boek hebben behaald. De Online Marketing Tornado werd in de eerste weken dat het boek uitkwam al meer dan 15.000 keer gekocht. Dit zegt iets over de bereidheid van lezers om het boek te kopen. Nu het boek al een aantal maanden uit is, wordt het nog steeds veel besteld. Je kunt online zelf wat reviews opzoeken als je nieuwsgierig bent naar wat de ervaring van anderen met dit boek is.

Wil je de Online Marketing Tornado Kopen? Dit is wat het je kost!

De Online Marketing Tornado kost tijdelijk €19,99 euro. Zo nu en dan komen er interessante kortingen online te staan. De IMU wil namelijk zoveel mogelijk mensen de mogelijkheid bieden om betaalbaar aan hun boeken, software en evenementen deel te nemen. Op die manier kan iedereen er gebruik van maken, ook de personen die minder geld te besteden hebben.

Je hoeft op dit moment bijvoorbeeld ook geen verzendkosten te betalen om het boek in huis te krijgen. De kosten die je maakt, heb je binnen no time weer terugverdient als je alle tips & tricks uit dit boek in de praktijk brengt. Daarnaast is het niet verkeerd om in je eigen bedrijf en jezelf te investeren. Een investering van nog geen €20 euro is dan niet zoveel.

De Online Marketing Tornado Review Conclusie: Dit is waarom jij dit boek moet hebben!

Nu je deze review hebt doorgelezen, is het tijd om tot een conclusie te komen. De Online Marketing Tornado is een betaalbaar boek vol met waardevolle informatie, tips & tricks. Wanneer je dit boek koopt, kun je de theorie die jij jezelf eigen maakt, meteen in de praktijk brengen. Hierdoor is het eigenlijk een lees- en doe-boek.

De positieve reviews die je over de IMU en dit boek leest, zijn een bewijs van de impact die dit boek op de bedrijven van ondernemers heeft. Je kunt er meer succes, meer conversies, meer omzet en uiteindelijk ook meer winst mee behalen. Daarnaast is het altijd een goed idee om je kennis uit te breiden en up to date te houden als je ergens goed in wil worden of zijn. Hoe meer je leert, hoe meer je uiteindelijk zelf ook waard wordt. Kortom, twijfel niet langer en haal de Online Marketing Tornado in huis.

Bekijk de aanbieding voor het boek Online Marketing Tornado

Disclaimer
Dit artikel is geen beleggingsadvies of ander financieel advies. Het gaat hier alleen om de ervaringen die als schrijver met de lezers gedeeld worden. Dit artikel is informatief en is bedoeld als vrijblijvend en niet als een concreet aanbod om een overeenkomst te sluiten. Na het lezen van dit artikel kan de bezoeker zelf beslissen of hij/zij het betreffende product wil kopen of niet. Wij verkopen de producten die op deze website staan niet zelf, maar wij promoten deze voor de partners waar wij mee samenwerken.